نسمة طيف
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتديات نسمة طيف ترحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة
نسمة طيف
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتديات نسمة طيف ترحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة
نسمة طيف
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نسمة طيف

منتدى عربي يشمل جميع المواضيع اهلا بيكم في منتدى نسمة طيف

الرئيسيةدخولأحدث الصورالتسجيل
المواضيع الأخيرة
» الدال علي الخير كفاعله
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالأربعاء أبريل 17, 2024 6:19 pm من طرف ملاك الطيف

» صلى الله عليه وسلم
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالأربعاء أبريل 17, 2024 6:07 pm من طرف ملاك الطيف

» https://www.facebook.com/groups/1599246743680231
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالسبت ديسمبر 04, 2021 1:21 pm من طرف ملاك الطيف

» https://www.facebook.com/groups/1599246743680231
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالسبت ديسمبر 04, 2021 1:19 pm من طرف ملاك الطيف

» اللهم بلغنا يوم عرفة
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالإثنين يوليو 19, 2021 12:22 am من طرف ملاك الطيف

» قصة رائعة جدا
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالإثنين يوليو 19, 2021 12:14 am من طرف ملاك الطيف

» السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالأحد يوليو 18, 2021 11:53 pm من طرف ملاك الطيف

» اللهم بلغنا رمضان
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالإثنين ديسمبر 28, 2020 2:12 pm من طرف ملاك الطيف

» سجل حضورك بالكلمة الطيبة لا اله الا الله
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالإثنين ديسمبر 28, 2020 2:11 pm من طرف ملاك الطيف

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ملاك الطيف
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ I_vote_rcapفى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ I_voting_barفى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ I_vote_lcap 
رغد
فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ I_vote_rcapفى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ I_voting_barفى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ I_vote_lcap 
روايات انسان
زهرة الياسمين
دموع الورد
المحب
البرنسيسه
دموع انسان
محمد15
نسمة طيف

فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملاك الطيف
المراقبة العامة
المراقبة العامة
ملاك الطيف

فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Empty
مُساهمةموضوع: فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟   فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالثلاثاء أبريل 23, 2013 8:23 pm

تقدم لك شاب مكتمل المواصفات وفيه كل ما تتمنيه كفارس احلامك وقبلتى به وحصل الزواج
وفى اول ليله فى الزفاف فى عش الزوجيه(ليله الدخله بالمصرى)
حصلت مفاجئه كبرى من الزوج قبل ما يدخل بك فى هذه الليله
قال لك بصراحه انا بحب واحده تانيه وانا تزوجتك عشان اهلى هم اللى اختاروكى لى
وغصبونى على الزواج منك بعد رفضهم انى اطلب يد حبيبه القلب
ياترى هيكون موقفك ايه وهتتصرفى كيف؟
وانت ايها الشاب لو حدث العكس هيكون ايه موقفك وهتتصرف كيف؟
روايات انسان
عضو متميز
عضو متميز
روايات انسان

مُساهمةموضوع: رد: فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟   فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالأربعاء أبريل 24, 2013 6:16 pm

يعطيكى العافية وجعله الله فى ميزان حسنااااااااااااتك

ســـــــــــــــلمت اناملك المبــــــــــــــدعة
المحب
Admin
Admin
المحب

مُساهمةموضوع: رد: فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟   فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟ Emptyالسبت مايو 04, 2013 11:31 pm

اول حاجه هارقص ويا فرحتى احنا ع السرير جايه تقوليلى الكلام دا وهاافتكر اغنيه ليله ابوكى سودة لولى وحياة وحياة وطبعا ها تاخد نصيبها

اكيد مش ها ينفع تتم الدخله وانا ايه اللى عملته فى نفسى مانا كنت عايش فل الفل وانا عازب كان لازم اتيل يعنى يجيوا يشوفوا اللى بيقولوا ان الجواز راحه
https://n66ef.7olm.org

فى ليله الزفاف قالك انا بحب اخرى كيف هتتصرفى؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قتلها فى ليله الزفاف
» قتلها فى ليله الزفاف
» لماذا تبكي العروس ليله زفافها
» لبريطانيون يخرجون لتنظيف مدنهم- [ومقتطفات اخرى]
» ليله الففران والعتق من النيران