محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة Hitskin_logo Hitskin.com

هذه مُجرَّد مُعاينة لتصميم تم اختياره من موقع Hitskin.com
تنصيب التصميم في منتداكالرجوع الى صفحة بيانات التصميم

نسمة طيف

اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتديات نسمة طيف ترحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

نسمة طيف

اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتديات نسمة طيف ترحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة

نسمة طيف

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
نسمة طيف

منتدى عربي يشمل جميع المواضيع اهلا بيكم في منتدى نسمة طيف

المواضيع الأخيرة

» الحمد لله على نعم الله
محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 09, 2024 11:00 pm من طرف ملاك الطيف

» "حمــال أفقه منك يا حســن
محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 09, 2024 10:54 pm من طرف ملاك الطيف

» المسلسلات لا تمثل قيما الدينة
محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 09, 2024 10:46 pm من طرف ملاك الطيف

» فتفقدوا أحبابكم.
محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 09, 2024 10:20 pm من طرف ملاك الطيف

»  اتركوا المنتدى حالا
محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 17, 2024 5:06 pm من طرف ملاك الطيف

»  اب يرسل ابنته للدعارة !!!
محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 16, 2024 2:57 pm من طرف ملاك الطيف

» | صلـــة الرحـم |
محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 16, 2024 12:48 am من طرف ملاك الطيف

» ما سبب ارتفاع نسب الطلاق
محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 16, 2024 12:40 am من طرف ملاك الطيف

»  لســت مجبـــراً أن أفهــم الآخريــن مـن أنـــا..
محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 16, 2024 12:33 am من طرف ملاك الطيف

محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة

بنوتة مصرية
    بنوتة مصرية
    عضو متميز
    عضو متميز

محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة Empty محتار بين امي وزوجتي والخلافات كثيرة

مُساهمة من طرف بنوتة مصرية الخميس ديسمبر 06, 2012 8:35 pm

اتمنى المشاركة والنصيائح لكل لي عندوا راي صواب يقولوا هنا نفيد ونستفيد والقصة تقول

انا شاب تزوجت منذ ارع سنوات ورزقت بولد احبه كثيرا ولكن زوجتى دايما كثيره المشاكل والخلفات بافكار دايما تاخذة فى عقلها وتعمل حكايات وبعد كدة تفرغ الموضوع فى قصة وتعمل مشكلة كنا دايما نزور ولدتى كل اسبوع لما نرجع من عندها لازم نتخانق ونعمل مشكله مش عارف بدات ازاى وصلت الى حد انى طلقت وامى تدخلت واتخنقوا العيلتين ورجعنا تانى وهى دلوقتى مش عايزه تزور ولدتى ولاتكلمها فى التليفون وانا مش عارف اعمل ايه محتار ما بينهم امى و زوجتى ومش عايز ان الولد يبعد عننا وبرده دى امى عايزهم يرجعوا زى الاول بس مش عارف وكل لما اروح عند امى وارجع لمراتى يحصل نقاش يودى الى خناقة تقولى مامتك هلى المسخناك عليه انا مش عارف اعمل ايه اثور على كرامتى ورجولتى واخسر حياتنا انا مش عارف اعمل اية وبعدين تقولى متجبليش سيرة مامتك ولا تفتحينى فى الموضوع اننا نبقى زى الاول الموضوع ده عمليى انى خلاص مش عايز جواز ونطلق بس بصراحة مش عارف اعيش من غيرة

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 2:17 pm